Subject: Projekteerimistingimuste avatud menetlus
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 12:31:26 +0200

Tere

Peipsiääre vallavalitsus algatas projekteerimistingimuste väljastamiseks
avatud menetluse Peipsiääre vallas Kolkja alevikus Kullerkupu
(katastritunnus 58601:001:1686) katastriüksusele päikeseelektrijaama
ehitusprojekti koostamiseks.

Kaalutlused ja põhjendused projekteerimistingimuste väljastamiseks on
esitatud projekteerimistingimuste määramise korralduse eelnõus. Eelnõu ja
eskiislahendus failina on kättesaadavad seotud failide alt (vt allpool).

30.01.2024 - 08.02.2024 saab vallavalitsuse e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või kirjalikult aadressil
Tartu mnt 4, Alatskivi alevik, Peipsiääre vald, esitada eelnõu kohta
ettepanekuid ja vastuväiteid.

Projekteerimistingimuste menetluse dokumendid on leitavad aadressil:
https://www.peipsivald.ee/projekteerimistingimuste-avatud-menetlused

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>